Korzystasz z przeglądarki Internet Explorer.
Profsa.pl dostosowana jest do aktualnych wersji przeglądarek, np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge.

FAQ

Czy istnieje możliwość odwołania lub przełożenia rozmowy?

Każdy klient i ekspert może odwołać rozmowę do 3 dni przed planowanym terminem. Użytkownik otrzymuje wtedy zwrot całej opłaty. W przypadku odwołania rozmowy przez eksperta, użytkownik może również wybrać wyznaczenie rozmowy w innym dogodnym dla użytkownika i eksperta terminie, w ramach uiszczonej wcześniej przez użytkownika opłaty.

W przypadku odwołania rozmowy przez użytkownika w terminie krótszym niż 3 dni, ale zachowania terminu do 24h użytkownik otrzyma 50% opłaconej kwoty. Opłata za rozmowę odwołaną na mniej niż 24h przed planowaną rozmową, nie zostanie zwrócona.

Więcej informacji o warunkach umawiania i odwoływania rozmów znajdziesz w Regulaminie.

Co się dzieje w przypadku gdy użytkownik nie jest zadowolony z konsultacji online?

Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy jego zdaniem rozmowa nie była prowadzona z należytą starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez eksperta działalności. Profsa ustosunkuje się do reklamacji użytkownika w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

W jaki sposób można opłacić wideo-rozmowę?

Operatorem płatności na platformie Profsa jest spółka Blue Media. Oferuje różne możliwości realizowania płatności: Pay by link, karta płatnicza, szybki przelew lub system płatności mobilnych BLIK.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, użytkownik po każdej konsultacji może otrzymać od eksperta fakturę VAT za zrealizowaną rozmowę.

Jakie wymagania musi spełniać sprzęt, aby móc odbyć wideo-rozmowę?

Urządzenie musi posiadać dostęp do Internetu i umożliwiać prawidłowe wyświetlenie interfejsu portalu Profsa. Użytkownik powinien posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), zainstalowaną i aktualną przeglądarkę internetową o standardzie odpowiadającym Chrome 69 lub wyższym (inna niż Internet Explorer), komunikator w aktualnej wersji np. Skype, włączoną obsługę Cookies oraz JavaScript. Łącze internetowe musi mieć szybkość minimum 1 Mbit/s.

Czy eksperci Profsa to sprawdzeni eksperci? Ich wiedza i doświadczenie są w jakiś sposób weryfikowane?

Tak, każdy z ekspertów zanim znajdzie się w bazie jest weryfikowany przez pracowników Profsa. Analizowane są kompetencje potencjalnego eksperta oraz weryfikowane są wskazane przez niego uprawnienia zawodowe i doświadczenie. Dopiero po zebraniu kompletu takich danych specjalista może dołączyć do bazy ekspertów Profsa.

Czy w rozmowie z ekspertem może brać udział więcej niż jedna osoba, np. dwóch pracowników firmy?

Tak, w każdej rozmowie z ekspertem może brać udział dowolna liczba osób. Opłata pobierana jest za czas poświęcony przez eksperta, nie ma na nią wpływu ilość osób biorąca udział w rozmowie.

Czy można wykupić pakiet rozmów z góry? Czy obowiązują wtedy jakieś zniżki?

Aktualnie Profsa nie posiada w swojej ofercie pakietów, ale osoby zainteresowane mogą skontaktować się z Profsa i dowiedzieć o możliwość przygotowania dedykowanej oferty.